Løsninger
« TilbageSupportaftalerServiceaftalerVirtual Private ServerWebhostingHosted DesktopVideoovervågningBackupAntivirusMicrosoft 365Microsoft 365 BackupInternetComputere og tabletsPrintereNetværk og Wifi
IT-supportKontakt

Serviceaftaler

Med en serviceaftale sørger vi for den egentlige drift af IT i din virksomhed.
Det at have en serviceaftale - eller ej, er ikke afgjort af virksomhedens størrelse - det er virksomhedens behov, der bestemmer det.

I skemaet herunder kan du se hvad du kan forvente med, eller uden, en serviceaftale med os. Har du ønsker til opgaver vi skal varetage løbende og som ikke står nævnt i skemaet, skræddersyr vi en aftale der passer 100% til dine ønsker.

Ingen serviceaftale
Serviceaftale

Statusmøde 4 gange årligt er inkluderet i aftale

Nej

Ajourføre dokumentation om netværk og servere

Nej

Løbende installation af opdateringer på server

Nej

Løbende installation af opdateringer på router og switche

Nej

Løbende installation af opdateringer til specialsoftware

Nej 1
Nej 1

Periodisk kontrol af backup på server

Nej

Periodisk kontrol af antivirus og anti-malware på server

Nej

Remote adgang til server

Nej

Remote overvågning af server og udvalgte services

Nej

Servicevindue udenfor normal åbningstid

 2

Vagttelefon ved akutte driftsstop udenfor normal åbningstid

 3

Antal timer inkluderet i aftale pr. måned

Ingen
3 timer

Garanteret reaktionstid

Ingen
Næste hverdag

Minimum afregning ved timer

30 minutter
15 minutter

Minimum afregning ved onsite-besøg

60 minutter
60 minutter

Kørselsafregning pr. kørt km. 4

10,00 kr.
5,00 kr.

Fjernstyring af brugerens skærm

50,00 kr.
0,00 kr.

Rabat på timepris

Nej
op til 15%  5

Bindingsperiode for serviceaftale

Ingen
12 måneder

Opsigelse af serviceaftale

Ingen
Løbende måned

Pris pr. måned

Kontakt os
Kontakt os

Alt udført arbejde faktureres til gældende timepris jvf. serviceaftale og supportaftale.

1) Med specialsoftware menes der eksempelvis branchespecifikt software eller programmer. Installation af opdateringer til specialsoftware, afregnes efter forbrugt tid.
2) Servicevindue udenfor normal åbningstid, afregnes med minimim 60 minutter til gældende timepris +100%.
3) Vagttelefon ved akutte driftsstop udenfor normal åbningstid, afregnes med minimum 60 minutter til gældende timepris +100%. Påtager vi os opgaven og begynder at løse den, koster det 2.495,00 kr. i startgebyr, hvis du ikke har en serviceaftale.
4) Kørsel afregnes med minimum 50 kr.
5) Har du en supportaftale, er rabatten på timeprisen jvf. supportaftalen. Har du ikke en supportaftale, gives 10% i rabat på timeprisen med en serviceaftale.

For omgående hjælp

Du er også velkommen til at sende os en e-mail på
Tak for din besked :-)
Du hører fra os snarest
Bring IT On
DK · 7500 Holstebro
Telefon: 39 39 17 17
E-mail: post@bring-it-on.dk